(溫學文作家紀錄) (溫學文 創業潮文集) 母親節,要同一班師奶飲茶 | 香港作家網 HK Writer - 自助寫作寫手O2O平台

*註: 所有作家紀錄/相關文章皆屬該作家之個人意見,與本網立場無任何關係!
溫學文作家工作紀錄: (溫學文 創業潮文集) 母親節,要同一班師奶飲茶

溫學文 作家紀錄: (溫學文 創業潮文集) 母親節,要同一班師奶飲茶

每年的母親節,除了是天下母親的節日,也是兒女成績單的比武日子。 一班親朋戚友,同坐一張酒樓大枱,口沬橫飛之戰仿如身處赤壁



阿斌端著茶壺 :「媽媽請飲茶,母親節快樂!」


阿斌從小成續斐然,人又勤奮待人亦親切有禮,素來在這成績單的比武日子一枝獨秀,深得各人的鐘愛。 可是,自從兩年多前阿斌選擇了創業之後,濯足之水已非前水,一切的景象仿佛都已被更替


陳太: 「阿斌而家做生意,可是大老闆呢,斌媽你下半世一定無憂啦」


斌媽媽: 「客氣客氣,年青人想自己出去闖,就比佢地試下…」


張太: 「係呢∼ 阿斌,你而家辦公室係邊度? 」


阿斌:「我辦公室而家係觀塘區...  」


張太再追問:「哦! 係唔係創紀之城果度? 嘩,果度好高好靚喎,又落地玻璃! 」


陳太: 「唉∼ 阿斌,你將來真係要睇實我個仔國強, 佢打公仔一名,唔學得你咁出色...」


國強: 「係呀∼  斌哥,將來睇住細佬我啦∼ 」
(媽,唔好咁講自己個仔好喎)


阿斌: 「唔係呀,我只係同拍檔租左個幾百尺的工廈單位做辦公室,裡面放幾張枱.... 因為創業才剛起步,咩都要錢,香港創業成本又貴,所以都要咬實牙關」


陳太: 「吓!? 工廈? 香港仲有工業咩?  阿斌你又話攪咩野科技野,點解會選擇工業大廈? 國強雖然打工,但佢係中環個辦公室好大好靚喎,仲有一班下屬比佢指揮~ 雖然係就係打工仔,但總算工作環境好,是中環的上班族,穩穩定定每個月都比到唔錯家用屋企呀」


國強:「媽呀∼ 點同呢,我做金融財務,間公司本身係外國大企業,所以中環間辦公室先咁靚咁大。 阿斌是憑自己雙手努力做生意的,唔可以咁樣比」


張太:「但係做生意門面好緊要喎,你話見客帶人上工廈幾核突? 新聞都成日話工廈好多時欠缺維修,好危險。唉呀阿斌,你就唔好慳那些小錢啦」


斌媽媽開始覺得有點不對勁,嘗試幫口阿斌: 「Hey~ 中環有咩好,到處食野都貴。 同埋,後生仔創業當然由低慢慢做起,觀塘工廈租金平嘛」


陳太: 「斌媽媽,話晒阿斌都係老闆,又有碩士學歷,係工廈做野又臭又細,有咩好? 你都唔想見到個仔捱苦吧!?」


阿斌: 「其實都無話咩老闆唔老闆,公司才剛起步,好多野都係自己一手一腳做晒,就算公司打掃清潔都是自己做的」


張太:「唔係啩? 讀咁多書揸掃把掃地? 」


張太雖然表演出很驚訝,但心中郤滿是歡喜的。 因為,張太的兒子祥仔是阿斌的同班同學,阿斌往往都是考全級第一,但阿祥則只顧著打波,成續並不見得人,中五會考只有3分便出來社會工作了。 但今天的祥仔在某中學做駐校教練,總算生活安穩,獲別人的尊敬。


阿斌也深明,這樣討論下去,可能會使媽媽很難受,他嘗試打圓場道: 「時間都不早了,我都要趕回公司開會,所以... 」


話還未說完,陳太竟然又來插嘴:「阿斌,識左你媽媽一段時間,先坦白同你講。 你一直都生性乖仔,仲要好叻仔,你是我們當中最讀得書的。但你睇下你媽媽,都辛苦左大半世人,係酒樓洗碗洗左成廿年先養大到你。 你不如認真搵份穩定的工作,等你媽媽享下褔啦... 」


張太:「唉,阿斌都咁大個仔,係外面撞下板就明的了,只係辛苦左阿斌媽媽,仲要唔知捱多幾耐。阿斌,你拿拿聲食埋粒蝦餃,就返公司開會啦∼」


陳太:「趕時間仲食咩蝦餃,國強你食左去」


陳太隨即便將粒蝦餃夾到國強的碗中,這麼多年了,今天在中環西裝骨骨上班的兒子國強總算嬴返一仗



阿斌只好無奈地,拖著沉重的心情準備離開。 離開前,他輕聲的在媽媽耳邊說:「對不起,都是我不好」


斌媽媽輕拍了阿斌的頭一下: 「傻仔來的,媽媽永遠都是你的媽媽,有什麼好對不起。 我其實以你為驕傲,香港肯去追求理想的年青人不多,而我的兒子很榮幸是其中一個。」


斌媽媽這番話,盡顯為人母親的榜樣。 創業不容易,作為創業者的母親更不容易,謝謝妳。

作家價錢報價
  • 2016-08-11
  • 專欄作家

  • 香港作家網 作家Writer登記
  • 香港作家網 尋找作家Writer
  • 香港作家網 作家Writer排行榜
  • 香港作家網 作家Writer紀錄
  • 「香港作家網」各作家之優質作家訓練培訓課程班
  • 香港作家網Writer廣告查詢、推介優質香港好作家 香港作家Writer專業網上宣傳推廣及資訊平台、作家宣傳推廣